5/5 - (1 امتیاز)

سفارش نمایه سازی پست های اینستاگرام

امروزه با رشد روز افزون استفاده از اینستاگرام  باید به فکر پیکربندی پست ها باشیم و به این منظور می توانید از خدمات نمایه سازی پست های اینستاگرام استفاده کنید.

ویژگی ها :

  • طراحی نمایه های پست اینستاگرام با کیفیت و جذاب
  • طراحی با قیمت ارزان تر از بازار
  • سفارش عمده پذیرفته می شود

مراحل سفارش نمایه سازی پست ها

مشاهده نمونه کارها

مطالعه شرایط سرویس دهی

دریافت مشاوره رایگان

ثبت سفارش

نمونه کارها نمایه سازی پست ها

قیمت ، هزینه و تعرفه طراحی نمایه سازی پست های اینستاگرام

قیمت طراحی این پروژه ، که امروزه بازاری بسیار داغ دارد محدوده ثابت و مطرحی ندارد به این منظور باتیس گرفی در این حوزه نیز تمام تلاش خود را کرده و خواهد کرد تا شما بتوانید با خیال راحت و آسوده و با قیمتی ارزان تر بین بازه 200 الی 600 هزار تومن انجام دهید. این طراحی با توجه به تعداد پست برای نمایه سازی و سختی کار و پیچیدگی قیمتی متفاوت خواهد داشت. 

توضیحات تکمیلی

اینستاگرام یک نرم‌افزار مالکیتی است و برای آی‌اواس، اندروید و مایکروسافت ویندوز در دسترس است. بازار داغ اینستاگرام امروزه زبانزد است و به جهتی می توان از آن به عنوان سرمایه و دارایی نیز استفاده کرد؛ چراکه در این اپلیکیشن بسیاری از افراد حوزه فعالیتی کسب و کاری داشته و کسب درآمد می کنند. و همچنین بعضی از افراد با ارائه خدمات این اپ نیز کسب درآمد دارند.

امروزه با توجه به افزایش چشمگیر و فراگیر این اپلیکیشن صاحبان و مدیران ای اپ محدودیت هایی را اعمال کرده اند که به نظر باتیس گرفی کار کاملا حرفه ای و درستی بوده و در جهت جلوگیری از بی عدالتی هاست. از جمله می توان به از بین بردن فالوور فیک و محتوای درست و بدون خطا اشاره کرد. محتوایی که هر چند فالوور زیادی نداشته باشید ولی طراحی بی نظیری داشته باشد می تواند پست و ریلز شما را به اکسپلور هدایت کرده و باعث افزایش بازدید و جذب فالوور شما شود.

مجموعه باتیس چنانچه قبلا هم اعلام کرده بود در زمینه تولید محتوا به صورت پست و استوری و همچنین بر سبک نوین استوری موشن محتوا تولید می کند.

اما سوال اصلی اینجاست که این مخاطبین که با محتوای درست و دوست داشتنی ما به پیج ما فرا خوانده شدن با دیدن ظاهر پیج چه نظری خواهند داشت؟ همچنان ما را فالو می کنند یا نه؟ محتوای ما را باز نشر خواهند کرد یا خیر؟

پاسخ به این سوالات زیاد هم سخت نیست ؛ تنها با داشتن ظاهر پیج متفاوت و دوست داشتنی همراه با پروفایل کاراکتری یا لوگویی و همچنین پست ها و استوری های اصولی ساخته شده و نمایه سازی پست های اینستاگرام می توانید مخاطبین جذب شده را ناخودآگاه به تعقیب خود بازدارید.

اما سوال دیگری که این بین مطرح می شود این است که آیا باتیس گرفی در این زمینه نیز مخاطبین خود را همراهی خواهد کرد یا خیر؟ سوال خوب و به جایی بود و باتیس گرفی بله شما را همراهی خواهد کرد؛ چرایی این موضوع هم بسیار صریح و آشکار است چون پیش زمینه و ساخت باتیس گرفی بر پایه ی کمک رسانی به مردم و هم وطنان خود بوده و خواهد بود.

چنانچه در نظر دارید کار طراحی نمایه سازی پست های اینستاگرام را به طراح یا مجموعه ی گرافیکی بسپارید، با مجموعه باتیس گرفی انتخاب درست تری را در پیش گرفته اید چرا که این مجموعه با در نظر گرفتن همه شرایط و ضوابط موجود روز ، تلاش خود را کرده و خواهد کرد که همیشه بهترین ها را با کمترین هزینه طراحی کرده و تحویل شما دهد و همچنین این امکان را فراهم نموده تا با اطمینان خاطر پروژه خود را سفارش دهید چرا که بعد از تحویل پروژه امکان ادیت و تغییر را خواهید داشت.

کارشناس بخش

خانم : زینب ضرونی

بنده فعال حوزه گرافیک و دارای 15 سال تجربه فعالیت در حوزه گرافیک ، تصویرسازی ، چاپ و نشر ، آرم و لوگو و انیمیشن 2 بعدی و موشن گرافیک می باشم. و همچنین سابقه همکاری با اداره ارشاد اسلامی ، خانه دیجیتال دارا هستم. به نرم افزار های ایلاستریتور ، فلش ، ایندیزاین ، فتوشاپ و افترافکت مسلط می باشم.

5 نظر در “نمایه سازی پست ها

  1. آریا گفت:

    سپاس ازشما سایت خوبی دارید

    1. تشکر از همراهی شما

  2. مینا گفت:

    سلام مطالب و کارها خیلی عالی ممنون از شما

    1. با تشکر از همراهی شما

  3. به باتیس گرفی خوش آمدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.