Rate this post

سفارش طراحی پست و استوری اینستاگرام

طراحی پست و استوری حرفه ای و اصولی برای اینستاگرام باعث جذابیت محیط پیج شده و باعث افزایش بازدید می شود. طراحی پست و استوری اینستاگرام به عنوان یک فرصت ایده‌آل برای به اشتراک‌گذاری داستان‌ها، محصولات، خدمات و پیام‌ها با مخاطبان در قالب‌های گرافیکی جذاب و متنوع شناخته می‌شوند. این ابزارها توانایی جلب توجه مخاطبان و افزایش تعاملات را دارند و به عنوان یک ابزار قدرتمند برای افزایش نام و نشان برندها و کسب‌وکارها بر روی این شبکه معرفی می‌شوند.

ویژگی ها :

  • ساخت پست و استوری با کیفیت و جذاب
  • طراحی با متد روز
  • طراحی با قیمت ارزان تر از بازار
  • سفارش عمده پذیرفته می شود

مراحل سفارش بنر پست و استوری اینستاگرام

مشاهده نمونه کارها

مطالعه شرایط سرویس دهی

دریافت مشاوره رایگان

ثبت سفارش

نمونه طراحی های پست و استوری اینستاگرام

طراحی استوری

قیمت ، هزینه و تعرفه طراحی بنر پست و استوری اینستاگرام

هزینه طراحی بنر پست و استوری بستگی به میزان سختی کار دارد. هر چه استوری شما حرفه‌ای‌تر باشد، مسلما وقت و انرژی زیادی برای ساخت آن نیاز است. با این حال، تعرفه طراحی استوری بین 150 الی 500 هزار تومان متغییر است. 

کاربرد های بنر پست و استوری اینستاگرام

بنر برای تبادل اینستاگرام

هنگامی که دو شخص قصد تبادل کردن اطلاعات پیج خود برای تبلیغات را داشته باشند، از این کار استفاده می‌کنند.

بنر برای شات اینستاگرام

از دیگر کاربردهای پوستر اینستاگرام می‌توان به شات کردن تصاویر و محصولات اشاره کرد.

شات کردن تصاویر در پیج‌های مختلف یکی دیگر از کاربردهای بنر است.

بنر برای جذب فالوور

از دیگر کاربردهای بنر تبلیغاتی اینستاگرام باید به جذب فالوور اشاره کرد.

جذب follower در شبکه های اجتماعی از سخت‌ترین کارهای ممکن است.

بنر برای تبلیغ محصولات

تبلیغ محصولات در پیج شخصی می‌تواند باعث آزردگی خاطر کاربران شود.

مخاطبان همواره به دنبال مطالب جذاب در اکسپلور اینستاگرام و پیج های مختلف می‌گردند ، بنابراین با طراحی بنر های جذاب برای محصولات و پیج خود و اشتراک گذاری آن در پست و استوری خدمات خود را حرفه‌ای تر تبلیغ کنید.

توضیحات تکمیلی

ایسنتاگرام به عنوان فضای مجازی جای حجیمی از زندگی مردم را فراگرفته و روزبه روز در حال افزایش چشمگیر محبوبیت این اپلیکیشن در زندگی مردم می باشد. به طوری که مردم روزانه حداقل 2 ساعت خود را در این اپلیکیشن سپری کرده و به گفته خود اینستاگرام بیشتر فعالیت و حضور مخاطبین در بخش اکسپلور می باشد. 

برای صعود به اکسپلور و دیده شدن بیشتر نیاز هست که ابتدا بازدید زیادی داشته باشید و برای این کار نیاز هست که محتوانای پست و استوری روزانه و جذابی در پیج خود بارگذاری کرده باشید اگر تا کنون این کار را انجام نداده اید بهتر است هر چه زودتر شروع کرده و به گفته خود اینستاگرام شما هم یکی از سرمایه داران این اپلیکیشن بزرگ باشید.

برای انتقال مفهوم و مباحث خود به مخاطبین و زیبایی بصری و بروز بودن محتوا نیاز دارید که بر طبق سلیقه روزمره از پست و استوری های استوری موشن استفاده کنید که مجموعه باتیس گرفی در این زمینه نیز خدمات ارائه می دهد.

چنانچه در نظر دارید کار طراحی پست و استوری اینستاگرام را به طراح یا مجموعه ی گرافیکی بسپارید، با مجموعه باتیس گرفی انتخاب درست تری را در پیش گرفته اید چرا که این مجموعه با در نظر گرفتن همه شرایط و ضوابط موجود روز ، تلاش خود را کرده و خواهد کرد که همیشه بهترین ها را با کمترین هزینه طراحی کرده و تحویل شما دهد و همچنین این امکان را فراهم نموده تا با اطمینان خاطر پروژه خود را سفارش دهید چرا که بعد از تحویل پروژه امکان ادیت و تغییر را خواهید داشت.

کارشناس بخش

آقای : مهیار قنبرپور دیلمی

بنده به عنوان فعال حوزه گرافیک و تحصیل کرده رشته معماری داخلی ، حدود 4 سال می باشد که در این حوزه فعالیت دارم. اکنون نیز به عنوان طراح گرافیک در مجموعه باتیس گرفی فعالیت خواهم داشت. به نرم افزارهای مختلفی از جمله 3D Max ، Photoshop ، Autocad تسلط کافی دارم و همواره سعی می کنم  تا حد امکان خواسته های مشتریان را برآورده کنم.

3 نظر در “طراحی پست ، استوری

  1. نازنین گفت:

    بسیار شیک کار شده

    1. سپاس از همراهی شما!

  2. به باتیس گرفی خوش آمدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.