Rate this post

بهترین خوانندگان پاپ ایرانی

در این مقاله بهترین خوانندگان پاپ ایرانی به شما کاربران عزیز معرفی شده است؛ البته ترتیب بندی خاصی به کار نرفته و صرفا سعی شده است خوانندگانی که در داخل ایران فعالیت دارند نام برده شود ، اگر چه هنرمندان بزرگ آوازه زیادی هستند . ترتیب اولویتی خود را در زیر همین مقاله برامون بنویسید.

محسن یگانه

محسن یگانه از خوانندگان پاپ ایرانی است که فعالیت هنری خود در عرصه موسیقی را از سال 1383 شروع کرد. محسن یگانه در تاریخ 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس به دنیا آمد. او اولین ترانه خود به نام «نشکن دلمو» را با همراهی محسن چاوشی و حامد هاکان اجرا کرد. اولین آلبوم رسمی محسن یگانه پس از اخذ مجوز، آلبوم موسیقی «نفس‌های بی هدف» است که در سال 1387 منتشر شد و فروش خوبی داشت. محسن یگانه از بهترین خواننده های ایرانی تک آهنگ‌های ماندگاری نیز منتشر کرده است که معروف‌ترین آن تک آهنگ موفق و خاطره‌انگیز «بهت قول میدم» است. این آهنگ در زمان انتشار با استقبال بی‌نظیری از سوی هوادارانش مواجه شد و او را به پرطرفدارترین خواننده ایران تبدیل کرد.

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند نخستین کنسرت تهران خود را در ۲۴ مهر ۱۳۹۳ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کرد. او با ۲ میلیون و 600 هزار دنبال کننده رتبه سی و پنج محبوب ترین خوانندگان در اینستاگرام را دارا است.

جزء خواننده های پاپ پرآوازه ایرانی بوده که مجبوبیت فراوانی بین ایرانیان داشته و با سرعت و قدرتی که در پخش آهنگ های جدید در پیش گرفته او را محبوب تر نیز خواهد ساخت.

مطلب مرتبط : بهترین پیج های بلاگری

رضا صادقی

رضا صادقی مرد مشکی پوش عرصه موسیقی نیز در لیست بهترین خوانندگان پاپ ایرانی قرار دارد و یکی از خوانندگان بی‌بدیل موسیقی پاپ است. او در تاریخ 25 مرداد 1358 در بندرعباس به دنیا آمد. رضا صادقی فعالیت خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد و به تدریج به خوانندگی نیز علاقه‌مند و در این راه قدم نهاد. او اولین آلبوم موسیقی خود به نام «راز عشق» را در سال 1372 به صورت غیر رسمی منتشر کرد. اما برای پیشرفت بیشتر و اخذ مجوز به تهران آمد و اولین آلبوم موسیقی رسمی او به نام «پیرهن مشکی» را در سال 1385 روانه بازار شد.

مطلب مرتبط : بهترین پیج های آشپزی

مرتضی پاشایی

«مرتضی پاشایی» یکی از بهترین خوانندگان پاپ ایرانی بود که به دلیل بیماری در تاریخ 23 آبان ماه 1393 از دنیا رفت. اولین آلبوم مرتضی پاشایی در سال 1391 به نام «یکی هست» منتشر شد. او توانست با این آلبوم به شهرت زیادی دست پیدا کند. مرتضی پاشایی آهنگ‌های زیادی خوانده بود که هنوز به آلبوم تبدیل نشده بودند. به همین دلیل پس از فوت او همکارانش این آهنگ‌ها را در قالب آلبوم «اسمش عشقه» منتشر کردند. پاشایی پرطرفدارترین خواننده ایرانی است که هنوز هم بعد از گذشت چندین سال از فوت او، آهنگ‌هایش پرمخاطب شناخته می‌شود. او از جوان ترین خواننده های ایرانی که خیلی زود در اوج شهرت فوت شد.

مرتضی پاشایی

رضا بهرام

رضا بهرام خواننده محبوب پاپ ایرانی، با اجرای تیتراژ پایانی سریال ممنوعه، آهنگ مو به مو، به شهرت خاصی رسید. رضا بهرام متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ در یزد خواننده سرشناس سبک موسیقی تلفیقی ایرانی است. او اجراهای زنده متعددی در صدا و سیما داشته است. همچنین صدای او به سریال های خانگی مانند ممنوعه هم راه پیدا کرده است. رضا بهرام 4 میلیون و 300 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

مطلب مرتبط : بهترین پیج های آهنگ

آرش و مسیح

مسیح و آرش AP دو خواننده ی جوان و مشهور کشورمان متولد تهران هستند که از نوجوانی به خارج از کشور رفته و همانجا تحصیلات در رشته آهنگسازی داشتند و انواع ساز ها و سبک های جدید آواز و خوانندگی را در کنار استادان فرا گرفتند و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشتند. مسیح هم خیلی زود و از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه موسیقی شد. او به همراه آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شد. او هم مانند برادرش موسیقی را نزد استادان بزرگ آموخته است. 

مهرداد جم

نام اصلی ایشان محسن سعیدی کیا و نام هنری او مهراد جم است. مهراد جم در تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان متولد شده است. این خواننده جوان در حال حاضر ساکن شهر تهران است.وی هم اکنون 5 میلیون و 300 هزار فالوور دارد.

از ۱۵ سالگی با دستگاه های موسیقی و ساز آشنا شد و به خوانندگی روی آورد.

در ۱۶ سالگی آهنگ حس بد را با نام محسن سعیدی کیا منتشر کرد. پس از مدتی سکوت در سال ۱۳۹۶ با مسعود جهانی پرودیوسر به نام این روزها آشنا شد و به تهران مهاجرت کرد. حمایت های وی از مهراد باعث شده تا جم در پست ها و اشتوری هایش او را به عنوان پدر خطاب کند.

مسعود جهانی صفر تا ۱۰۰ مسیر را با خواننده همراهی میکند و پس از معروفیت و شهرت، با او به صورت درصدی کار میکند که تا الان نتایج خوبی نیز در برداشته است. وی در حال حاضر در کنار حامد برادران و معین راهبر و … از بهترین تنظیم کنندگان حال حاضر موسیقی ایران است.

محسن چاوشی

 محسن چاوشی فعالیت حرفه‌ای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است. محسن عزیز با 5 میلیون و نهصد 700 هزار در لیست پرطرفدارترین خواننده های ایران قرار می گیرد.

همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای سرشار از موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ‌فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد.

او از سال ۱۳۷۰ به‌ همراه محمدرضا شجریان در کنسرت‌های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنهٔ کنسرت‌ها به هم‌خوانی با پدرش پرداخت. اولین اثر با حضور او یاد ایام نام دارد که در آن اثر همایون شجریان تنبک نوازی را بر عهده داشته‌است. همایون شجریان کنسرت‌های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده‌است که می‌توان به آلبوم کنسرت‌های «بی تو بسر نمی‌شود» و «فریاد» اشاره کرد که هردو اثر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند. همایون شجریان عزیز با 5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام در لیست قرار می گیرد.

بهنام بانی

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به گزارش سایت موسیقی ما تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. در سایت پاپ ملودی آهنگ های بهنام بانی همیشه جز پردانلودترین آهنگ های این سایت موزیک بوده است. بهنام بانی با 4 میلیون دنبال کننده جزء محبوب ترین خواننده های پاپ ایرانی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.