5/5 - (20 امتیاز)

سفارش طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت مهمترین فاکتور در موفقیت یک کسب و کار به شمار می‌آید. به همین سبب، با طراحی کارت ویزیت های حرفه ای  و جذاب، تمام نگاه‌ها را مجذوب برند خود کنید. اولین پیش نیاز هر کسب و کاری در هر حیطه کاری ، کارت ویزیت یا همان برگه معرفی آن است.

ویژگی ها :

  • ساخت کارت ویزیت با کیفیت و جذاب
  • طراحی با متد روز
  • طراحی با قیمت ارزان تر از بازار

مراحل سفارش کارت ویزیت

مشاهده نمونه کارها

مطالعه شرایط سرویس دهی

دریافت مشاوره رایگان

ثبت سفارش

نمونه طراحی های کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

تعرفه طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت

120 هزار تومن
  • یک رویه
  • امکان 2 بار ادیت رایگان تا 24 ساعت
  • تحویل 72 ساعت
  • تحویل فوری با پرداخت 50% هزینه بیشتر
  • تبحر و خلاقیت در طراحی

کارت ویزیت

150 هزار تومن
  • دو رویه
  • امکان 2 بار ادیت رایگان تا 24 ساعت
  • تحویل 72 ساعت
  • تحویل فوری با پرداخت 50% هزینه بیشتر
  • تبحر و خلاقیت در طراحی

کارت ویزیت

200 هزار تومن
  • دو رویه
  • امکان 2 بار ادیت رایگان تا 24 ساعت
  • تحویل 72 ساعت
  • تحویل فوری با پرداخت 50% هزینه بیشتر
  • تبحر و خلاقیت در طراحی
اختصاصی

کارت ویزیت چیست؟

کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس استفاده می‌گردد. با استفاده از کارت ویزیت خاص درواقع به دیگران نشان می‌دهید که به چه میزان مصمم و مورد اعتماد هستید.

مزایای کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از قدیمی ترین و همچنان محبوب ترین روش های تبلیغاتی است که به افزایش هویت برند و به اشتراک گذاری اطلاعات تماس کمک می کند. استفاده از کارت ویزیت در رویدادهای شبکه یا نمایشگاه های تجاری بسیار سودمند است و به عنوان یک یادآوری فیزیکی در مورد کسب و کار شما عمل می کند. به طور کلی، استفاده از کارت ویزیت به عنوان یک راه برای تبلیغات و شبکه سازی بسیار موثر است و با وجود قیمت پایین، ابزاری عالی برای افزایش آگاهی از برند و به دست آوردن مشتریان بیشتر است.

 کارت ویزیت به عنوان یک شیء ملموس در دنیای دیجیتالی ارزش زیادی دارد و با دادن کارت ویزیت به مردم، اجازه می دهد متوجه شوند که شما جدی هستید. همچنین، کارت ویزیت بسیار کوچک و راحت است و هیچ بار سنگینی برای مشتری  ندارد.

فراموش نکنید شما به کارت ویزیت نیاز خواهید داشت تا یادآور خود و برند خود به مشتریان باشید. شما باید پیام‌رسان کسانی شوید که می‌خواهید محصولاتتان را به آن‌ها بفروشید و یا دایره ارتباطی‌تان را گسترش دهید.

برای این هدف شما می‌توانید هم از کارت ویزیت الکتریکی و یا فیزیکی استفاده کنید.توصیه ما استفاده از هر دو است. چرا که به‌این‌ترتیب خواهید توانست خود را به مخاطبان و افرادی معرفی کنید که توانایی دیدن حضوری آن‌ها را ندارید.در حالت کلی یک گرافیست قادر است متناسب با نیاز شما و برند شما کارت ویزیت را طراحی کند. 

بنابراین برای شروع کسب و کار و پیشرفت در زمینه کسب و کار مدنظر خود اولین مرحله معرفی و تبلیغ خود به دیگران می باشد که کارت ویزیت مرحله ای از معرفی خود به دیگران بوده و که هم راحت تر و هم به صرفه تر می باشد.

توضیحات تکمیلی

امروزه اغلب کسب و کارها برای تبلیغات کثیر و فراگیر خود از کارت ویزیت های جذاب و زیبا در اندازه تقریبا یکسان استفاده می کنند. در کارت ویزیت بر طبق خواسته خود مشتری ممکن است اطلاعاتی چون شماره تماس و آدرس حضوری یا آدرس شبکه های اجتماعی و نماد و لوگوی اعتباری کسب و کار و طرحی و رنگی بر طبق خواسته کارفرما یا بر طبق خود طراح به زیبایی و بروز بودن طراحی و ساخته می شود.

این کارت ویزیت می تواند برای کسب و کار حضوری شما باشد که دومین اقدام بعد از طراحی کارت ویزیت طراحی پوستر تبلیغاتی است. و یا اگر این کارت ویزیت برای کسب و کار اینترنتی شما می باشد دومین کار بعد از آن طراحی پست و استوری متناسب با آن می باشد.

در کارت ویزیت همچنین از نماد و لوگوی تخصصی شما نیز استفاده می شود که اگر لوگو برای کسب و کار خود ندارید هیچ نگران نباشید چرا که مجموعه باتیس گرفی خدمات طراحی لوگو نیز ارائه می دهد.

چنانچه در نظر دارید کار طراحی کارت ویزیت را به طراح یا مجموعه ی گرافیکی بسپارید، با مجموعه باتیس گرفی انتخاب درست تری را در پیش گرفته اید چرا که این مجموعه با در نظر گرفتن همه شرایط و ضوابط موجود روز ، تلاش خود را کرده و خواهد کرد که همیشه بهترین ها را با کمترین هزینه طراحی کرده و تحویل شما دهد و همچنین این امکان را فراهم نموده تا با اطمینان خاطر پروژه خود را سفارش دهید چرا که بعد از تحویل پروژه امکان ادیت و تغییر را خواهید داشت.

کارشناس بخش

آقای : مهیار قنبرپور دیلمی

بنده به عنوان فعال حوزه گرافیک و تحصیل کرده رشته معماری داخلی ، حدود 4 سال می باشد که در این حوزه فعالیت دارم. اکنون نیز به عنوان طراح گرافیک در مجموعه باتیس گرفی فعالیت خواهم داشت. به نرم افزارهای مختلفی از جمله 3D Max ، Photoshop ، Autocad تسلط کافی دارم و همواره سعی می کنم  تا حد امکان خواسته های مشتریان را برآورده کنم.

7 نظر در “طراحی کارت ویزیت

  1. سبا صحرایی گفت:

    بشدت حرفه ایی و تمیز هستن

    1. سپاس از همراهی شما!

  2. امیر گفت:

    عالی و درجه یک شده

    1. سپاس از همراهی شما!

  3. فرهاد ثانی گفت:

    طرح های جذاب و فوق العاده ایی هستن

    1. سپاس از همراهی شما!

  4. به باتیس گرفی خوش آمدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.