Rate this post

سفارش طراحی گیف ، بنر متحرک

گیف یا بنر متحرک سایت مهمترین فاکتور در موفقیت یک کسب و کار به شمار می‌آید. به همین سبب، با طراحی بنرهای متحرک حرفه ای  و جذاب، تمام نگاه‌ها را مجذوب برند خود کنید. اولین پیش نیاز هر کسب و کار اینترنتی در هر حیطه کاری ، گیف یا همان بنر متحرک آن است ، که در سئو و افزایش بازدید و زیبایی وب سایت نقش ایفا می کند.

ویژگی ها :

  • ساخت گیف ، بنر متحرک با کیفیت و جذاب
  • طراحی با متد روز
  • طراحی با قیمت ارزان تر از بازار
  • سفارش عمده پذیرفته می شود

مراحل سفارش گیف ، بنر متحرک

مشاهده نمونه کارها

مطالعه شرایط سرویس دهی

دریافت مشاوره رایگان

ثبت سفارش

نمونه طراحی های بنر متحرک

اندازه سایز های بنرهای متحرک

قیمت ، هزینه و تعرفه طراحی بنر متحرک

هزینه ساخت گیف بستگی به ابعاد و مدت زمان نمایش آن دارد.هرچه ابعاد بنر متحرک بزرگ‌تر و مدت زمان نمایش آن بیشتر باشد، به تبع هزینه ساخت آن افزایش می‌باید.

به طور کلی، هزینه ساخت بنر متحرک تبلیغاتی برای نشر در سایت های پربازدید بین 200 الی 500 هزار تومان می‌باشد. که باتیس گرفی با توجه به پیش ساخت تخفیف داری که داشته به هزینه 150 الی 400 هزار تومن متغییر انجام می دهد.

گیف ، بنر متحرک چیست؟

دنیای دیجیتال هر روز شاهد شکل‌های جدیدی از انواع تبلیغات است و امروزه تبلیغات تصویرمحور، بهترین نتایج را در جلب توجه مخاطب کسب کرده‌اند.تبلیغات بنر متحرک یا ثابت از مهم‌ترین فرمت تبلیغات است که به طور گسترده مورد استفاده کسب‌وکارها قرار گرفته است.

گیف یا بنر متحرک همانند یک فیلم کوتاه هستند که در صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روزها شاهد استفاده و تاثیرگذاری بسیار خوب گیف در صفحات اجتماعی هستیم. شبکه‌های اجتماعی که بار مهمی از تبلیغات و بازاریابی را این روزها به دوش می‌کشند مکان مناسبی برای انتشار گیف های تبلیغاتی هستند.

اهمیت طراحی گیف ، بنر سایت

بنرهای متحرک تبلیغاتی به خاطر پیشوند فایل آن‌ها ، گیف هم نامیده می‌شوند. از بنرها عموما در وب سایت‌های شخصی و یا تبلیغاتی به منظور معرفی کسب و کار و تبلیغات استفاده می‌شود. این روزها بنرها تاثیرگذاری بسیاری بر جذب مشتریان بالقوه دارد. دلایل پیشنهادی استفاده از بنر متحرک(گیف):

  • کم حجم‌تر بودن از فایل ویدوئی
  • اعتبار بخشیدن به برند
  • افزایش بازدید سایت
  • جلب مخاطب
  • اطلاع رسانی
  • افزایش نرخ تبدیل مشتری
  • و افزایش نرخ کلیک طراحی می‌شوند.

توضیحات تکمیلی

مانند بنرهای ثابت، انواع بنر متحرک می‌توانند در ابعاد مختلف و برای بخش‌های مختلف وبسایت و یا برای پست و استوری در شبکه‌های اجتماعی طراحی شوند. نکته مهم در طراحی گیف، حجم آن است؛ شما برای طراحی بنر متحرک باید با در نظر گرفتن کیفیت خروجی مورد نظر، تا حد ممکن حجم فایل نهایی خود را کم کنید تا موجب دیر لود شدن و از دست رفتن توجه مخاطب نگردد. از آن‌جایی که کاربران معمولا به سرعت در صفحات وب جابه‌جا می‌شوند، اگر حجم فایل گیف شما سنگین باشد، دیر بارگذاری می‌شود. بهترین حجم برای فایل تبلیغاتی کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است تا سریع در صفحه باز شود.

مطالعات بازاریابی نشان داده است که تنها ۵ درصد از مخاطبان به تبلیغات نمایش داده شده در یک وبسایت یا شبکه اجتماعی، واکنش نشان می‌دهند. 95 درصد دیگر این مخاطبان یا اصلا توجهی به این تبلیغات نمی‌کنند و یا از مشاهده تبلیغات ناراضی هستند. اینجاست که اهمیت و اولویت تبلیغات در قالب بنر متحرک نسبت به بنر ثابت یا نوشته‌های طولانی تبلیغاتی مشخص می‌شود.

به طور کلی هرجایی در وب‌سایت‌ها و انواع سوشال مدیا می‌توان از تبلیغات بنری گیف استفاده کرد؛ این روزها بنر متحرک یا بنر گیف را به شکل‌های مختلف در همه جا می‌توانید ببینید.

گیف ابزار ارتباطی موثر و تاثیرگذاری برای انتقال احساسات است. استفاده از گیف یکی از راه‌های ساده و تعاملی است که برای مشتاق نگه‌داشتن کاربران در استوری، پست و حتی پیام در دایرکت مسیج استفاده می‌شود. بر اساس اطلاعاتی که گوگل ترند منتشر کرده است، بیشتر مردم به دنبال تصاویر متحرک کوچک هستند تا احساسات خود را بیان کنند؛ به همین علت گیف برای مردم عادی و برندهای مطرح به طور یکسان استفاده می‌شود.

چنانچه در نظر دارید کار طراحی بنر متحرک را به طراح یا شرکت تبلیغاتی بسپارید، با مجموعه باتیس گرفی انتخاب درست تری را در پیش گرفته اید چرا که این مجموعه با در نظر گرفتن همه شرایط و ضوابط موجود روز ، تلاش خود را کرده و خواهد کرد که همیشه بهترین ها را با کمترین هزینه طراحی کرده و تحویل شما دهد و همچنین این امکان را فراهم نموده تا با اطمینان خاطر پروژه خود را سفارش دهید چرا که بعد از تحویل پروژه امکان ادیت و تغییر را خواهید داشت.

کارشناس بخش

جناب آقا/خانم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.