Rate this post

تلویزیون هوشمند مجازی

تلویزیون هوشمند مجازی باتیس گرفی به منظور خدمات رسانی برای همراهان همیشگی خود تشکیل شده تا سبب سهولت راه پیشرفت هموطنان خود گردیده باشد. برای این منظور قسمتی تحت عنوان بهترین اموزش ها را برای همراهان همیشگی باتیس گرفی تدارک دیده است تا در این بخش بهترین آموزش ها را با ویژگی های آنها به عنوان مثال مجازی یا حضوری بودن تعداد جلسات و نام دانشیار و کیفیت آموزش و تعداد ساعات آموزشی را برای همراهان خود نشان دهد گرچه کیفیت و کمیت آموزش ها پیش از نمایش در وب سایت باتیس گرفی توسط متخصصان و کارشناسان خبره باتیس گرفی سنجیده و ارزیابی می شوند تا نه تنها مشکلی برای همراهان پیش نیامده بلکه با بهترین ها آشنا شوند.

بخش دیگر تلویزیون هوشمند مجازی باتیس گرفی تحت عنوان طراحی سایت در جهت طراحی سایت حرفه ای و ارزان قیمت تدارک دیده شده که در این بخش علاوه بر آن پکیج افزونه های ضروری را به قیمت خیلی باورنکردنی هم دریافت می کنید که همچنین می توانید سفارش نصب افزونه هم انجام دهید . شما با قیمت خیلی باور نکردنی سایت کاملا اختصاصی و حرفه ای سفارش خواهید داد که باعث شگفتی شما خواهد شد.

بخش دیگر تلویزیون هوشمند مجازی باتیس گرفی با عنوان پیج های بلاگری ، به منظور معرفی بهترین بلاگر های روز ایران و جهان سعی در افزایش اطلاعات همراهان باتیس گرفی داشته و همچنین باعث شناخت بهترین ، برای همراهی را داشته باشند. در این صفحه ضمن معرفی نام مالک پیج و نام خود پیج و حوزه فعالیتی و تعداد فالور و … نشان داده شده است.

چنانچه شما می خواهید آموزش یا وب سایت یا پیج خود را در تلویزیون هوشمند مجازی باتیس گرفی به نمایش گذاشته یا دنبال ادمین برای شبکه های اجتماعی خود می گردید این را بدانید که باتیس گرفی تمامی این خدمات را برای هموارسازی راه پیشرفت مخاطبین خود کاملا به صورت رایگان انجام میدهد . هیچ هزینه ای را تحت عنوان تبلیغات نمی گیرد و تبلیغات رایگان انجام می دهد . پس ظرفیت های محدودی را برای بخش ها در نظر گرفته و تمامی مراجعین را زیر ذره بین قرار داده و مثل همیشه بهترین ها را انتخاب خواهد کرد در نتیجه هر چه زودتر اقدام اقدام کنید چراکه شاید نفر بعدی معرفی کننده تلویزیون هوشمند مجازی باتیس گرفی شما باشید.

تماس با ما

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان. باتیس گرفی

یک نظر در “تلویزیون مجازی

  1. به باتیس گرفی خوش آمدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.