سفارش تصویرسازی محیط

مجموعه باتیس گرفی علاوه بر سایر خدمات گرافیکی ، سفارش تصویرسازی محیط طرح را نیز انجام میدهد. یکی از جذابیت های طرح یا عکس وجود پس زمینه (کانسپت) زیبای آن است که باعث جذب مخاطب و جلب توجه بیشتر میشود.

ویژگی ها :

  • ارزان تر از نرخ های بازار روز
  • اصولی و با کیفیت
  • استفاده درست از پالت رنگی
  • پذیرش سفارش عمده

مراحل سفارش تصویرسازی محیط

مشاهده انواع ادمین

مطالعه شرایط سرویس دهی

دریافت مشاوره رایگان

نمونه طراحی های تصویرسازی

قیمت ، هزینه و تعرفه تصویرسازی محیط

کانسپت

A
750 هزار --- هزار تومن
  • اقتصادی
  • امکان 2 بار ادیت رایگان تا 24 ساعت
  • تحویل 72 ساعته
  • تبحر و خلاقیت در طراحی
با کیفیت

کانسپت

B
1 میلیون --- هزار تومن
  • حرفه ای
  • امکان 2 بار ادیت رایگان تا 24 ساعت
  • تحویل 72 ساعته
  • تبحر و خلاقیت در طراحی
پیشنهادی

کانسپت

C
1 میلیون 500 هزار تومن
  • اختصاصی
  • امکان 2 بار ادیت رایگان تا 24 ساعت
  • تحویل 72 ساعته
  • تبحر و خلاقیت در طراحی
ویژه

تصویرسازی چیست؟

تصویرسازی یا تصویرگری یکی از زیرشاخه‌های هنرهای تجسمی است و به نوعی از اثر خلاقانهٔ تصویری گفته می‌شود که القاکنندهٔ تجسمی یک مفهوم یا روایت با فرم بصری است. این مفهوم و روایت می‌تواند داستان، شعر، مقاله‌ای در روزنامه و کتاب و حتی تبلیغات تجاری، سرگرمی‌ها و اشکال و فرم‌های روی کالاها و لباس‌ها باشد.

تصویرسازی، نقاشی روایی است. راوی مجسّمِ متن؛ همراه یا بدون متن کاربرد دارد، و می‌تواند دنباله‌دار، یا تک فریم باشد. تفاوت اصلی تصویرگری با نقاشی، هدفمند بودن آن برای کاربرد مشخص، در نظر گرفتن مخاطب و سفارش‌دهنده است و از این نظر مشابهات بسیاری با طراحی گرافیک دارد. از انواع تصویرگری می‌توان: نقاشی‌های داخل کتاب‌های کودک و روی جلد کتاب‌های بزرگسال (و گاه داخلی برای متن- که در ایران، تصویرگری برای متن بزرگسال کمتر رایج است)، تصویرسازی علمی، نقاشی‌های روی پوسترهای تبلیغاتی و اقلام تجاری، داستان‌های مصور (کمیک استریپ)، و طراحی‌ها و نقاشی‌های داخل مجلات و روزنامه‌ها را نام برد.

واگیره دراصل یک قسمت از یک طرح بزرگ است نمونه این تکرارها درنقوش سفال‌های دوره‌های اولیه آشکاراست. در دوره هخامنشی به نقش برجسته‌های تخت جمشید با نقش سربازها با شمایلی یکسان که در واقع تکرار یک نقش است برخورد می‌کنیم. این نقوش می‌تواند انسان حیوان گیاه ویا عنصر سمبولیک باشد. در تصویرسازی‌های ایرانی بخصوص تذهیب تکرار نقش مایه بسیار استفاده شده اگر این تکرار مستقیم باشد واگیره انتقالی و اگر به صورت قرینه باشد واگیره متقارن نامیده می‌شود.

نقش مایه نقش مایه یا موتیف‌های ایرانی اساس طراحی ونقش نگارها در نگارگری ایرانی است که درآن‌ها از گل‌ها غنچه برگ‌های درختان حیوانات الهام گرفته شده‌است. در دوره هخامنشی ما نوعی ترکیب نمادهای متفاوت از حیوانات متفاوت دریک موجود هستیم.

می‌دانیم که تصویر سازی دارای انواع مختلفی است که از جمله این موارد می‌توان به تصویر سازی دیجیتال، تصویر سازی دستی، تصویر سازی بسته بندی، تصویر سازی کتاب، تصویر سازی کتاب کودک، تصویر سازی کتاب نوجوان، تصویر سازی کتاب بزرگسال، تصویر سازی کاراکتر، تصویر سازی سه بعدی، طراحی تصویر سازی دو بعدی، تصویر سازی مجله و… اشاره کرد. می‌توانید به صورت کامل در مقاله انواع تصویر سازی به این موارد توجه کنید.

امروزه از تصویرسازی در شاخه‌های مختلف بسیاری استفاده می‌شود به طوری که از حوزه‌های آن می‌توان به تصویرسازی مد، تصویرسازی فنی، تصویرسازی پزشکی، تصویرسازی روایت، تصویرسازی باستان‌شناسی، تصویرسازی گیاه‌شناسی، تصویرسازی علمی، هنر مفهومی، طراحی مفهومی و … اشاره کرد. به طور مثال در نشریات مختلف از تصویرسازی‌ها در روزنامه‌ها استفاده می‌کنند،

به طوری که به کمک کاریکاتورها و یا تصاویر طنز مطالب سیاسی و اجتماعی را به گونه‌ای مخاطب‌پسند به مخاطبان روزنامه منتقل می‌کنند. همچنین از تصویرسازی در بخش تبلیغات بسیار استفاده می‌شود. تبلیغ‌کننده‌ها از تصاویر مرتبط با هر چیزی که به دنبال تبلیغ آن هستند استفاده می‌کنند و آن را در پوسترها و بنرها جا می‌دهند. تصویرسازی به خصوص در تبلیغات بسیار موثر است زیرا مخاطبان با کمک تصاویر سریع‌تر می‌توانند با مطلب آشنا شوند.

از تصویرسازی در ادارات مختلف نیز استفاده می‌شود تا پیام‌های مورد نظر رییس سازمان به کمک این تصویرسازی‌ها به کارمندان و یا ارباب رجوع‌ها منتقل شود. به طور مثال از چنین تصویرسازی‌هایی در بیمارستان‌ها بسیار دیده می‌شود. یکی دیگر از موارد پراستفاده در زمینه تصویرسازی، تصویرسازی برای کتاب‌هاست. کتاب‌های کودک و بزرگسال بسیاری وجود دارد که در آن‌ها از تصویرهایی برای روشن کردن بخشی از داستان برای خواننده‌ها استفاده می‌شود. این عمل به خصوص در اکثر کتاب‌های کودک دیده می‌شود زیرا کودکان یا سواد خواندن ندارند و یا به تازگی با خواندن و نوشتن آشنا شده‌اند و به همین دلیل با استفاده از تصاویر به راحتی می‌توانند کتاب‌های قصه خود را بخوانند و با داستان‌های آن‌ها آشنا شوند.

خوب است بدانید که ایده تصویرسازی برای کتاب‌های کودکان اولین بار توسط راندولف کالد کات در کشور انگلستان مطرح شد. وی اولین نفری بود که از تصاویر رنگی در کتاب‌های کودکان استفاده کرد و این کار به قدری از طرف مخاطبان مورد استقبال قرار گرفت که امروزه بسیاری از کارشناسان، کتاب‌های کودک بدون تصاویر را حاوی ارزش خاصی نمی‌دانند.

چنانچه در نظر دارید کار طراحی را به طراح یا مجموعه ی گرافیکی بسپارید، با مجموعه باتیس گرفی انتخاب درست تری را در پیش گرفته اید چرا که این مجموعه با در نظر گرفتن همه شرایط و ضوابط موجود روز ، تلاش خود را کرده و خواهد کرد که همیشه بهترین ها را با کمترین هزینه طراحی کرده و تحویل شما دهد و همچنین این امکان را فراهم نموده تا با اطمینان خاطر پروژه خود را سفارش دهید چرا که بعد از تحویل پروژه امکان ادیت و تغییر را خواهید داشت.

معرفی بهترین پزشکان ایران

5/5 - (30 امتیاز)

کارشناس بخش

آقای : عماد زارعی

بنده به عنوان فعال حوزه گرافیک ، به مدت 4 سال می باشد که که هنرجوی کانسپت دیزاین می باشم. در پروژه های سینمایی و تئاتری فعالیت کرده و به عنوان طراح گرافیکی در مجموعه باتیس گرفی عضو هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.