Rate this post

سفارش طراحی جلد کتاب

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای نویسنده و خواننده کتاب ، جلد کتاب آن است که توانایی زیادی در جلب خواننده و بیننده دارد و باید به بهترین نوع خود طراحی شده باشد. مجموعه باتیس گرفی با قراردادن این بخش از طراحی در مجموعه خود می خواهد این مشکل همراهان خود را نیز حل نموده باشد.

ویژگی ها :

  • طراحی جلد کتاب با کیفیت و جذاب
  • استفاده اصولی از پالت رنگی
  • طراحی با قیمت ارزان تر از بازار

مراحل سفارش طراحی جلد کتاب

مشاهده نمونه کارها

مطالعه شرایط سرویس دهی

دریافت مشاوره رایگان

ثبت سفارش

نمونه طراحی های جلد کتاب

قیمت ، هزینه و تعرفه طراحی جلد کتاب

قیمت طراحی جلد کتاب معمولی در مجموعه باتیس گرفی بازه ای در بین 450 الی 900 هزار تومن می باشد و همچنین طراحی جلد کتاب همراه با تصویرسازی کتاب بازه ای بین 1 میلیون و 500 هزار تومن الی 4 میلیون و 500 هزار تومن می باشد.

جلد کتاب چیست؟

جلد یا رُویه، نگهدارنده و محافظ کتاب، کتابچه، ژورنال (مجله)، دفتر، کاتالوگ، صفحه موسیقی یا هر چیز دیگر در برابر آسیب‌های فیزیکی بیرون است. جلد کتاب هویت یک کتاب است.

 اولین تصویری که از کتاب برای مخاطب شکل می‌گیرد، جلد کتاب است. طراحی جلد کتاب نیز بر اساس موضوع کتاب می‌تواند متفاوت باشد. معمولاً طراحی روی جلد کتاب با نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ، ایندیزاین و … انجام می گیرد.

توضیحات تکمیلی

همچنان که در بالا مطرح شد در طراحی جلد کتاب باید ملاکی را برای طراحی داشته باشیم چرا که مخاطبین هدف ما با دیدن جلد کتاب به موضوع و اهمیت آن پی خواهند برد و زمینه مطالعه خود قرار خواهند داد.  اولین تصویری که از کتاب برای مخاطب شکل می‌گیرد، جلد کتاب است. طراحی جلد کتاب نیز بر اساس موضوع کتاب می‌تواند متفاوت باشد. معمولاً طراحی روی جلد کتاب با نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ، ایندیزاین و … انجام می گیرد.

در انتخاب نوع جلد کتاب به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ چه رده سنی دارند؟ از چه جنسیتی و چه فرهنگی می‌باشند؟ عمر کتاب برایتان مهم است یا خیر؟

این نکات باعث می‌شود که یک دید کلی و بهتری برای انتقال پیام خود از طریق جلد کتاب به آن‌ها داشته باشید.

جنبش هنر و صنایع‌دستی در آغاز قرن بیستم، یک رنسانس جدید را در طراحی جلد کتاب رقم زد، که خیلی زود از طریق ناشران پیشرو در اروپا، لندن و نیویورک شروع به نفوذ کرد.

در دوران پس از جنگ جهانی اول، جلد کتاب از اهمیت بالایی برخوردار شده بود، زیرا صنعت کتاب به‌ حالت رقابتی درآمده بود، و به طراحی جلد کتاب‌ها به امید جلب‌‌ توجه برای فروش، اهمیت ویژه داده می‌شد.

در حال حاضر جلد کتاب، جزییاتی دربارۀ سبک، ژانر و موضوع کتاب را پوشش می‌دهد. این می‌تواند از کشوری به کشور دیگر به دلیل سلیقۀ دیگر بازارها متفاوت باشد. بنابراین کتاب‌های ترجمه ‌شده می‌توانند جلد دیگری داشته باشند، مانند کتاب هری‌ پاتر.

ایجاد جلد آخرین مرحلۀ انتشار یک کتاب است. دلیل این موضوع این است که تقریبا همه چیز در مورد آناتومی یک جلد کتاب، با نسخۀ نهایی و ویرایش شدۀ کتاب کنترل می‌شود: اندازۀ فریم، رنگ کاغذ و تعداد صفحات، همۀ ابعاد جلد شما را مشخص می‌کنند.

نویسندگان و ناشران، نیازمند کسب اطلاعاتی دربارۀ مخاطب هدف کتاب مورد نظر خود هستند. قبل از اینکه طراحی جلد شروع شود، بهتر است تعدادی کتاب در همان ژانر تهیه کنید و هریک از آن‌ها را در بخش‌های مختلف تشریح کنید. به جلد روی کتاب، جلد پشت کتاب، صفحه آرایی، تصاویر، فونت‌ها و دیگر عناصر جلد توجه داشته باشید.

مجموعه باتیس گرفی با درنظر گرفتن همه شرایط و ضوابط ذکر شده سعی کرده است تا با بهترین فعالان حوزه طراحی خود این بخش از طراحی را برای شما محیا نموده و به راحتی هر چه تمام ثبت سفارش انجام دهید.

چنانچه در نظر دارید کار طراحی جلد کتاب را به طراح یا مجموعه ی گرافیکی بسپارید، با مجموعه باتیس گرفی انتخاب درست تری را در پیش گرفته اید چرا که این مجموعه با در نظر گرفتن همه شرایط و ضوابط موجود روز ، تلاش خود را کرده و خواهد کرد که همیشه بهترین ها را با کمترین هزینه طراحی کرده و تحویل شما دهد و همچنین این امکان را فراهم نموده تا با اطمینان خاطر پروژه خود را سفارش دهید چرا که بعد از تحویل پروژه امکان ادیت و تغییر را خواهید داشت.

کارشناس بخش

یک نظر در “طراحی جلد کتاب

  1. به باتیس گرفی خوش آمدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.